۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۹۶۹
رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

مردم در تبعیت از رهبری به میدان آمدند| مردم از برخی مسؤولان انتقاد دارند

مردم در تبعیت از رهبری به میدان آمدند| مردم از برخی مسؤولان انتقاد دارند
سردار شیروانیان گفت: حضور مردم در صحنه مقابله با اغتشاشگران بیانگر حمایت آنها از انقلاب علیرغم اعتراضاتشان به برخی مسؤولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان، رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم اصفهان علیه آشوبگران، با بیان اینکه حضور مردم نشان دهنده حمایت آنها از انقلاب اسلامی است، گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز هر زمان که مردم احساس کرده‌اند انقلاب در خطر است به میدان آمده‌اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: حضور مردم همیشه در راستای حمایت از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و مبارزه با فتنه‌گران و اشرار و دشمنان مردم و کشور و انقلاب اسلامی بوده است.

سردار شیروانیان با بیان اینکه صف مردم از اشرار و اغتشاش‌گران جدا است، تصریح کرد: مردم امروز با حضور خود اعلام کردند علیرغم همه انتقاداتی که دارند و همه مشکلاتی که شاهد آن هستیم ضمن اینکه اعتراض خود را به بی تدبیری برخی مسؤولان اعلام می‌کنند و خواستار اجرای مطالبات و رهنمودهای رهبری هستند، اما هرگز دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی برنخواهند داشت.

رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور مردم پرمعنا و بسیار باشکوه است و علیرغم خباثت‌های اشرار و دست نشانده‌های نظام استکبار و خسارتهایی که به بیت المال و اموال مردم وارد کردند اما رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای مردم مبنا است و مردم برای اعلام تبعیت خود از رهبری به میدان آمده‌اند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات